Asystent Pacjenta – nowość w słupskim szpitalu
|
Pacjenci Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku mają łatwiejszą możliwość zapisania się na wizyty u lekarzy specjalistów. Na stronie internetowej szpitala została uruchomiona aplikacja Asystent Pacjenta. Jest to dodatkowe narzędzie do komunikacji z rejestracją do Poradni Specjalistycznych.
Asystent Pacjenta znajduję się na głównej stronie słupskiego szpitala www.szpital.slupsk.pl w prawym dolnym rogu ekranu. Dzięki skorzystaniu z nowej aplikacji pacjent ma szereg korzyści: łatwy kontakt ze szpitalem, wiele możliwości kanałów informacji, kontakt przez formularze w dedykowanym widgecie, szybki dostęp do informacji na stronie szpitala, automatyczne potwierdzenie odbioru wiadomości, przesyłanie plików w popularnych formatach, możliwość wysłania e-recepty, informacje zwrotne z zasadami przyjęcia, przygotowań do badań oraz innymi potrzebnymi danymi, pewność że zgłoszenie dostarczono właściwej osobie a także gwarancję, że zgłoszenie zostanie obsłużone.
– Asystent Pacjenta stanowi odpowiedź na zmieniającą się w błyskawicznym tempie rzeczywistość wokół nas. Pacjenci coraz częściej i chętniej korzystają z nowych możliwości, które daje Internet. Nie wychodząc z domu, mogą zrealizować coraz więcej spraw – mówi Andrzej Sapiński, Prezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku.
– Asystent Pacjenta otwiera przed szpitalami nowe możliwości w kontaktach z pacjentami – mówi Anetta Barna – Feszak, Wiceprezes Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku. – Łączy w sobie i rozwija technologie z pogranicza komunikacji internetowej i telefonicznej. Powszechny dostęp do Internetu stwarza całkowicie nowe możliwości, które należy wykorzystać w celu zbudowania spójnej strategii komunikacyjnej oraz stworzenia pozytywnego wizerunku nowoczesnej placówki medycznej – dodaje Pani Wiceprezes.
Aplikacja Asystent Pacjenta jest intuicyjna. Jest na bieżąco obsługiwana przez dziewięcioosobowy zespół pracowników rejestracji telefonicznej Call Center słupskiego szpitala, którzy przejmują wnioski, odpowiadają na wiadomości i oddzwaniają do pacjentów.
Call Center Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Słupsku rejestruje do poradni: neurologicznej, neurochirurgicznej, ortopedycznej, chirurgii ogólnej, chirurgii onkologicznej, hematologicznej, dermatologicznej, gruźlicy i chorób płuc, neonatologicznej, onkologicznej, anestezjologicznej, chirurgii naczyniowej, otorynolaryngologicznej, urologicznej, chorób zakaźnych, kardiologicznej, bariatrycznej i chirurgii dziecięcej,
Call Center udziela dodatkowo informacji na temat: administracji szpitala, oddziałów szpitalnych, poradni przyszpitalnych, diagnostyki laboratoryjnej, diagnostyki endoskopowej, diagnostyki mikrobiologicznej, diagnostyki obrazowej, zakładu patomorfologii, a także o akcjach promocyjnych w szpitalu.
Fot. Pracownice Call Center obsługujące Asystenta Pacjenta.