System komputerowy usprawni pracę online w Akademii Pomorskiej

Akademia Pomorska będzie miała nowy system, który ma być inernetową platformą zastępującą tradycyjne indeksy. Ponadto platforma ma usprawnić zdalną pracę dydaktyczną. Uczelnia właśnie podpisała umowę na wdrożenie systemu. 

System stanowi zbiór nowoczesnych modułów funkcjonalnych, które usprawnią zarządzanie placówką i stworzą nowe udogodnienia dla studentów, kadry naukowo-dydaktycznej i pracowników administracji. Stopniowo będą realizowane kolejne etapy implementowania modułów dopasowanych do potrzeb Uczelni, które pozwolą na poprawę sprawności obsługi wszystkich obszarów działania Akademii Pomorskiej w Słupsku (nowoczesny interfejs, zarządzanie majątkiem, przepływ danych opierających się na jednej bazie danych). Zakończenie prac związanych z wdrożeniem nowych rozwiązań planowane jest na 28.02.2023 r.

Zakup  został zrealizowany w ramach projektu „Zintegrowany Program Uczelni – jakość dla rozwoju!” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

– Wprowadzenie zintegrowanego systemu wspierającego zarządzanie jest niezbędne do efektywnego prowadzenia tak dużej jednostki, jaką jest uczelnia wyższa, dlatego od początku kadencji myślałem o rozwoju tego obszaru. Koszty są jednak bardzo wysokie, dlatego szybko zdecydowaliśmy się na podjęcie działań w zakresie pozyskania środków zewnętrznych, a następnie ogłoszeniu przetargu. Dzięki wsparciu unijnemu w ramach Zintegrowanych Programów Uczelni z NCBiR – zaczynamy sukcesywnie wdrażać nowe moduły HMS Solution, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Akademii. Na pewno jeszcze wiele pracy przed nami, ale jestem przekonany, że te rozwiązania informatyczne pozwolą naszemu  środowisku akademickiemu łatwiej funkcjonować w sferze administracyjnej i organizacyjnej i że współpraca z  naszym partnerem przyniesie wiele korzyści dla Akademii – mówi rektor Akademii Pomorskiej w Słupsku dr hab. inż. Zbigniew Osadowski, prof. AP.

– Rozpoczęcie współpracy przy tego typu projektach wiąże się z tytaniczną pracą i wypracowanie wspólnego stanowiska trwa zazwyczaj latami. Teraz czeka nas wspólne określenie potrzeb, najlepszego sposobu ich realizacji, a następnie wdrożeniu wypracowanych rozwiązań. Ostatnim etapem będzie szkolenie kadry i tzw. serwisowania systemu. W tym okresie pozostaniemy w gotowości do natychmiastowej reakcji na ewentualne problemy, które mogą pojawić się w trakcie realnego korzystania z systemu przez studentów oraz pracowników uczelni. Na wszystkich etapach niezastąpione jest już 30-letnieme doświadczenie w projektowaniu zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie takimi placówkami – opisuje Grzegorz Kaliński, prezes zarządu firmy Kalasoft Sp. z o.o.

O KALASOFT

KALASOFT Sp. z o.o. jest liderem na rynku zintegrowanych systemów klasy ERP wspomagających zarządzanie uczelniami wyższymi w Polsce. Oprogramowanie HMS Solution to system wspierający uczelnię w każdym segmencie: dziekanacie, kadrach i płacach oraz finansach. W rezultacie zapewniane są kompleksowe rozwiązania dedykowane dla rynku uczelni wyższych indywidualnie dopasowywane do specyfiki działania każdego Klienta, poprzez dokonywanie modyfikacji zgodnych ze zmianami prawa oraz sugestiami i potrzebami użytkowników.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wykorzystujemy cookies (ciasteczka) do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Cookies settings
Akceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności i pliki cookies
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Polityka cookies
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Zbliżenia z siedzibą pod adresem 76-200 Słupsk al. Sienkiewicza 1/3.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. c)       utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  1. a)      „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  2. b)      pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  3. c)       „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  4. d)      „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. e)      „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  1.  Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.
  2. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  3. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Save settings
Cookies settings