W czwartek, 29 maja, w Nowym Teatrze w Słupsku odbędzie się konferencja dla przedsiębiorców pt. „Brand Jungle”. Wydarzenie potrwa w godzinach od 9:00 do 17:30. – Marki nie działają w próżni. Funkcjonują w dzikim i złożonym ekosystemie. Tu trzeba być silnym, żeby przetrwać. „Brand Jungle” to przewodnik po tym świecie. Pomożemy Ci znaleźć własny szlak, zdobyć przewagę i dotrzeć tam, gdzie inni nawet nie próbują. To podróż pełna wyzwań, ale i niesamowitych możliwości. Wejdź do dżungli i nie oglądaj się za siebie! Nie przegap tej okazji! – zachęcają organizatorzy.
Na uczestników wydarzenia czekają inspirujące prelekcje ekspertów od brandingu, marketingu i komunikacji, najnowsze trendy w zarządzaniu marką Wartościowe case studies i konkretna wiedza, a także wyjątkowa atmosfera i inspirujące miejsce.
– Jeśli jesteś dyrektorem marketingu, przedsiębiorcą, marketerem, brand managerem, freelancerem, startupem lub prowadzisz lokalny biznes – to wydarzenie jest dla ciebie. Tu zdobędziesz 100 proc. soczystej wiedzy, która pomoże ci odnaleźć się w dżungli rynkowej konkurencji. Dołącz do „Brand Jungle” i razem z nami odkrywaj nowe szlaki w świecie brandingu! – zachęcają organizatorzy.
Prelegenci: Aga Szóstek – www.agaszostek.com; Szymon Motławski – www.agencjaemployerbranding.pl; Piotr Biela – grupa Blix; Bartosz Kotowicz – KotowiczⒷArtur Leśniak – Head of B2C Marketing at JustJoin.it & RocketJobs.pl; Karolina Adamska-Woźniak.
Wykorzystujemy cookies (ciasteczka) do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Cookies settings
Akceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności i pliki cookies
Privacy & Cookies policy
Cookies list
Cookie name
Active
Polityka cookies
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Zbliżenia z siedzibą pod adresem 76-200 Słupsk al. Sienkiewicza 1/3.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.
Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.